41.týden 2. - 6. 6. 2014
Dobré odpoledne, milí čtvrťáci a rodiče.
Je to až k nevíře, ale máme tady poslední měsíc, který strávíme v tomto školním roce spolu.
Venku konečně začíná opět svítit sluníčko a já musím ležet. :( Velice mě to mrzí, ale tento týden vás ještě neuvidím.
Proto vás prosím, abyste byli moc hodní. Hezky ve škole pracujte, ať si procvičíte, co budete potřebovat při pololetních testíkách.
Vůbec se jich nebojte. Myslím si, že vše máme řádně procvičeno. Tento týden se o tom přesvědčíte.
Ve volných chvilkách pracujte s pracovními sešity nebo si vezměte svou knihu a čtěte si.
Ráda bych ještě před prázdninami viděla vaše čtenáře. Nemusí být přečtena celá kniha. Jen bych se chtěla podívat na vaše vzkazy a postřehy pro mne.
Zítra je váš den. Je 1. června a tento den patří všem dětem.
Přeji vám, ať ho prožijete co nejlépe a s úsměvem.
Iveta
OKÉNKO PRO RODIČE |
POLOLETNÍ PÍSEMNÉ PRÁCE BUDEME PSÁT V TÝDNU OD 9. DO 13. 6. V PŘÍPADĚ DOTAZŮ PIŠTE, VOLEJTE V MAILU MÁTE PROCVIČOVÁNÍ PRO DĚTI TENTO TÝDEN NEBUDU VE ŠKOLE 2. 6. je termín pro doplatek školy v přírodě ( 1 500 Kč) 13. 6. uzavření klasifikace 13. 6. odevzdávání čtenářů |
DOMA |
PROCVIČOVAT NÁSOBILKU!!! VYPRACOVÁVAT ÚKOLY V PRACOVNÍCH SEŠITECH PŘINÉST ZPRÁVU ČETBA VAŠICH KNIH SAMOSTATNÁ PŘÍPRAVA NA POLOLETNÍ PRÁCE |
MĚSÍČNÍ PLÁN UČIVA |
ČESKÝ JAZYK A) JAZYKOVÁ VÝCHOVA
SLOVNÍ DRUHY STAVBA SLOVA - kořen slova, předpona, přípona VĚTA A SOUVĚTÍ - grafické vajádření věty, souvětí SHODA PŘÍSUDKU S PODMĚTEM B) SLOHOVÁ A KOMUNIKAČNÍ VÝCHOVA - popis, vyprávění - dramatizace - formy společenského styku LITERÁRNÍ VÝCHOVA - rozvoj čtenářských dovedností - tvořivá práce s literárním textem - rozlišování uměleckých a neuměleckých textů MATEMATIKA ŘÍMSKÉ ČÍSLICE - čtení a zápis římských číslic - opakování probraného učiva GEOMETRIE - geometrické konstrukce - konstrukce pravoúhlého trojúhelníku VLASTIVĚDA NOVOVĚK - práce s časovou osou - charakteristické rysy NOVOVĚKU - významné osobnosti českých dějin PŘÍRODOVĚDA PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA (LES, LOUKA, VODA) - živočichové, rostliny vzájemné vztahy mezi organismy konečný vzhled přírody (činnost člověka) rostlinná patra ochrana přírody, ohleduplné chování v přírodě |