36.týden 28.- 30. 4.

19.04.2014 16:36

Tematický den - Slet čarodějnic

Hezký páteční večer,milí malí i velcí přátelé.

Před námi je poslední dubnový týden, který je opět dosti zkrácený.

Máme méně času na učení, ale zase jsme více odpočatí a práce nám jde lépe od ruky. :)

V úterý si den ve škole můžeme prodloužit. Na školní zahradě si upečeme buřty, popovídáme. Zkrátka si uděláme příjemné odpoledne.

Doufám, že nás nezradí počasí.

I přes náročnost učiva žáci hezky pracují. Pouze se nám nedaří nosit řídně domácí úkoly. Zapomínáme na naše zprávy. To mě občas mrzí...

Tento měsíc jsme začali zkoumat naši historii. Pevně věřím, že toulky naší minulostí jsou příjemné a probouzí v nás pocit hrdosti na to, že jsme Češi.

Přicházíme na to, že oblíbená y - i, se užívají častěji, než jsme mysleli. 

A také se často setkáváme s tím, že bez znalostí základních početních operací se zkrátka neobejdeme.

Zkrátka už víme, proč se učíme. 

Přeji krásný víkend plný pohody.

Iveta

 

OKÉNKO PRO RODIČE

PROSÍM O SPOLUPRÁCI PŘI DOMÁCÍ PŘÍPRAVĚ. :)

POKUD BUDETE MÍT ČAS, PŘIJĎTE K NÁM NA ČARODĚJNICE.

JSOU VYPSÁNY KONZULTACE NA KVĚTEN.

V PÁTEK JE ŘEDITELSKÉ VOLNO - POUZE MALÁ PŘIPOMÍNKA.

 

 

DOMA

PROSÍM O ODEVZDÁNÍ ČTENÁŘE... :)

PROCVIČUJTE NÁSOBILKU A VYJMENOVANÁ SLOVA

NEZAPOMÍNEJTE NA ZPRÁVY A DOMÁCÍ ÚKOLY!

NA ÚTERÝ 6.5. UČ. STR. 107/28 DO SEŠITU - ČESKÝ JAZYK

NA ÚTERÝ 6.5. PS STR.34/3 - MATEMATIKA

 

 

MĚSÍČNÍ PLÁN UČIVA
ČESKÝ JAZYK

A) JAZYKOVÁ VÝCHOVA

- skladba (určení podmětu,přísudku; základní skladební dvojice)

- věta a souvětí

- průběžné opakování podstatných jmen (vzorů) a sloves (způsob)



B) SLOHOVÁ A KOMUNIKAČNÍ VÝCHOVA

- spisovná a nespisovná výslovnost

- vyprávění (vlastní tvorba)

- popis

- dramatizace



C) ČTENÍ

- rozvíjení čtenářských dovedností

- práce s textem

- lyrika, epika, rytmus básní

- autoři dětských knih



MATEMATIKA:

Počítání do 10 000

- násobení dvouciferným činitelem

- zlomky

- slovní úlohy

- práce s kalkulátorem



Geometrie:

- pravoúhlý trojúhelník

- konstrukce



VLASTIVĚDA:

- povrch ČR (práce s mapou, orientace na mapě)

- pravěk

- orientace v čase (časová přímka)



PŘÍRODOVĚDA:

- člověk a lidské tělo

- jednotlivé soustavy