34. týden 14. - 16.4. 2014

10.04.2014 16:32

Tematický den: Vzkaz v lahvi

Krásný podvečer vám všem.

Tento týden se nesl v duchu krásného tématu voda. Dozvěděli jsme se spousty nových informací, udělali pokusy a vyrobili krásná vajíčka a motýlky na jarmark.

Chtěla bych velice poděkovat za Vaše podněty,připomínky a zpětné vazby! Především paní Tiché a Trnkové. Přiložily ruce k dílu a uvidíte, je to znát. :)

Uplynulý týden byl vskutku náročný. Psali jsme čtvrtletní práce a souhrnné testy. Výsledky práce dětí budou k nahlédnutí na třídních schůzkách. Poté umístím na webové stránky výsledky pod kódem, který mají žáci v žákovské knížce.

Co nás čeká tento týden?
V pondělí bude tematický den Vzkaz v lahvi. Je zaměřen především na vztahy mezi dětmi, ale také dospělými.

Budeme procvičovat podmět a přísudek.V matematice se zaměříme na slovní úlohy a procvičování násobení dvojciferným činitelem.

Seznámíme se s Kelty a Slovany.

Nezapomeňte na Velikonoční jarmark a třídní schůzky, které se konají ve středu od 17:00h.

Čtvrtek a pátek mohou děti nabírat síly na další výkony, neboť jsou prázdniny. Hurá!

Na všechny se moc těším!

Iveta

 

OKÉNKO PRO RODIČE
PROSÍM, DOHLÉDNĚTE NA DOMÁCÍ PŘÍPRAVU A PŘÍPRAVU POMŮCEK NA NÁSLEDUJÍCÍ DEN. DĚKUJI! :)

PROCVIČUJEME STÁLE VYJMENOVANÁ SLOVA A NÁSOBILKU

PŘIJĎTE SE PODÍVAT NA VELIKONOČNÍ JARMARK (15.4.)

TŘÍDNÍ SCHŮZKY JSOU VE STŘEDU OD 17:00h


2.5. a 9.5. je ŘEDITELSKÉ VOLNO

DĚKUJI ZA POMOC A PODPORU PŘI PRÁCI S VÝROBKY NA VELIKONOČNÍ JARMARK

 

DOMA

NÁSOBILKA

VYJMENOVANÁ SLOVA

ZPRÁVA Z DOMOVA ČI ZE SVĚTA

ČJ (středa 16.4.) uč.str. 101/8a do sešitu

M (středa 16. 4.) 

- klasické násobení do sešitu

 

326 x 74         296 x 35         457 x 28

 

518 x 43         693 x 17         238 x 59

 

MĚSÍČNÍ PLÁN
ČESKÝ JAZYK

A) JAZYKOVÁ VÝCHOVA

- skladba (určení podmětu,přísudku; základní skladební dvojice)

- věta a souvětí

- průběžné opakování podstatných jmen (vzorů) a sloves (způsob)



B) SLOHOVÁ A KOMUNIKAČNÍ VÝCHOVA

- spisovná a nespisovná výslovnost

- vyprávění (vlastní tvorba)

- popis

- dramatizace



C) ČTENÍ

- rozvíjení čtenářských dovedností

- práce s textem

- lyrika, epika, rytmus básní

- autoři dětských knih



MATEMATIKA:

Počítání do 10 000

- násobení dvouciferným činitelem

- zlomky

- slovní úlohy

- práce s kalkulátorem



Geometrie:

- pravoúhlý trojúhelník

- konstrukce



VLASTIVĚDA:

- povrch ČR (práce s mapou, orientace na mapě)

- pravěk

- orientace v čase (časová přímka)



PŘÍRODOVĚDA:

- člověk a lidské tělo

- jednotlivé soustavy