33. týden - 7. - 11.4. 2014

03.04.2014 22:12

Tematický týden -Voda je život

 

Hezký večer přeji všem. :)

Tento týden se nese v duchu života. V přírodovědě probíráme lidské tělo, takže navážeme na naše předchozí zkušenosti a budeme se zabývat tím, co pro život a lidské tělo voda znamená.

V průběhu týdne budeme také psát pololetní práce a souhrnné testy. Z tohot důvodu jsem se rozhodla, určitě k radosti dětí, že v tomto týdnu nebudou domácí úkoly. Vyjma jediného a tím je krátká zpráva ze světa či domova.

Zároveň budeme pokračovat v naší tvorbě na jarmark.

Pevně věřím,že tento týden bude klidnější, nepřepadne nás žádná "svědivka", nepřihodí se žádný úraz a děti budou spokojeny s výsledky své práce.

Na liště jsou zveřejněny informace o sportovním turnaji. V případě zájmu si je přečtěte a domluvte se, zda se zúčastníte.

Opakujte, čtěte a především se opatrujte.

Krásný víkend

Iveta

 

OKÉNKO PRO RODIČE
PROSÍM, DOHLÉDNĚTE NA DOMÁCÍ PŘÍPRAVU A PŘÍPRAVU POMŮCEK NA NÁSLEDUJÍCÍ DEN. DĚKUJI! :)

PROCVIČUJEME STÁLE VYJMENOVANÁ SLOVA A NÁSOBILKU

I NADÁLE UVÍTÁME ZAJÍMAVÉ NÁPADY NA VELIKONOČNÍ JARMARK


Tento týden  píšeme vzorové testy z jednotlivých předmětů. 



Pololetní písemné práce budou probíhat v následujícím týdnu:

ČJ - 8. 4. (úterý) - pololetní písemná práce
M - 11. 4. (pátek) - pololetní písemná práce
PŘ - 10.4. (čtvrtek) - test
VL - 9. 4. (středa) - test

AJ - p. uč. Vytiska

čtvrtek: 10.04.: Unit 11-16 (přítomný čas prostý: otázky, odpovědi; třetí osoba jednotného čísla, do, doesn´t; časové předložky a časové výrazy)

 

- VZOROVÉ TESTY, ZÁPISY APOD. NAJDETE V SEKCI VZOROVÉ TESTY, PROCVIČOVÁNÍ :)

 

Prosím, aby si děti přinesly 2 kostky cukru a misku nebo skleničku.

Děkuji!!!!

Budeme dělat pokusy. :D

 

 

DOMA

PŘÍPRAVA NA ODEVZDÁNÍ ČTENÁŘE - 16. 4.

PROCVIČOVAT NÁSOBILKU A VYJMENOVANÁ SLOVA

KRÁTKÁ ZPRÁVA

 

MĚSÍČNÍ PLÁN UČIVA
ČESKÝ JAZYK

A) JAZYKOVÁ VÝCHOVA

- skladba (určení podmětu,přísudku; základní skladební dvojice)

- věta a souvětí

- průběžné opakování podstatných jmen (vzorů) a sloves (způsob)



B) SLOHOVÁ A KOMUNIKAČNÍ VÝCHOVA

- spisovná a nespisovná výslovnost

- vyprávění (vlastní tvorba)

- popis

- dramatizace



C) ČTENÍ

- rozvíjení čtenářských dovedností

- práce s textem

- lyrika, epika, rytmus básní

- autoři dětských knih



MATEMATIKA:

Počítání do 10 000

- násobení dvouciferným činitelem

- zlomky

- slovní úlohy

- práce s kalkulátorem



Geometrie:

- pravoúhlý trojúhelník

- konstrukce



VLASTIVĚDA:

- povrch ČR (práce s mapou, orientace na mapě)

- pravěk

- orientace v čase (časová přímka)



PŘÍRODOVĚDA:

- člověk a lidské tělo

- jednotlivé soustavy